torsdag 29 september 2011

Mina tårtskills

Kära fåtaliga, bortglömda läsare!


För dig som tittar in här in här oftare än vad jag gör: förlåt! Det där med att skriva, fota och på nåt sätt nästan få det att fungera tillsammans, det är nåt jag älskar. Men sen är ju saken den att livet här nere är fruktansvärt tråkigt att fota. Och vad ska jag då skriva om? Ämnet "jag är gammal" är ju rätt så uttömt vid det här laget. Framförallt slutade det att bli roligt att skriva om efter att man fyllde år -.-'


Men nåt litet livstecken tänkte jag ändå slänga ur mig. Så, en vecka försenat, i brist på mer intressanta samtals(eller foto)ämnen, titta vilken fin födelsedagstårta jag gjorde ^^ Och ja, jag gjorde min egen födelsedagstårta. Då vet jag åtminstone att jag får den som jag vill ha den, alltså rosalila med 19 ljus och egna marsinpanrosor. Omnom :3




Erfarenheten säger mig att det är bäst att ta hand om såna små detaljer själv. Den senaste tårtan jag fick såg nämligen ut så här.


 Dekorerad av Elias småsyskon. Den är så charmig att man smäller av...tills man ser ljusen.


2 kommentarer:

  1. haha big lajk på båda tårtorna, på olika sätt. jag gillar när du uppdaterar, fast jag prenumererar så går aldrig in i onödan ^^ så inget dåligt samvete för min skull. får retorikkonsulten (som precis mailade in en halvfärdig 2200 ordsuppsats med två minuters marginal) föreslå formuleringen "samtalsämnen eller fotodito" i stället? bara för att? :D puss pårej <3

    SvaraRadera
  2. Jag är ju då inte lika häftig som den där Malin, så farbror Cc klickar sig in här minst en gång om dagen för att kanske få en hint om vad som händer med Louise där nere i skåne. Jag läser oftast din blogg när jag sitter på lidingöbanan har jag insett, mycket bättre än metro. Om du nu skulle undra var dina läsare befinnr sig när de klickar in sig här.

    SvaraRadera