söndag 12 juni 2011

Arbetslös!

Eller, ja, så beskrev pappa det. Uppmuntrande :3 Jag har nog egentligen inte sovit tillräckligt för att hantera den senaste veckan på ett vettigt sätt, men men...


Folk har sagt så vackra saker på sistone! Till att börja med har vi Oscar, som inför samtliga avgångselever avslutade sitt tal med att översätta "the best is yet to come" till "det bästa... Det bästa är att komma", utan att riktigt inse vad han gjort förrän vi andra låg på marken och grät av skratt efteråt. Rickard blev kittlad och svarade med "Aj! Sluta, jag blir sexuellt upphetsad -.-" Carro har upprepade gånger skrikit "AH MEN KOM DÅ!!", på vilket någon alltid svarar "AH MEN JAG ÄR JU HÄR", men det var ju inget specifikt för den här veckan...


Jag och Freddie har kastat hamburgartillbehör genom fönster, folk har kräkts och sen skrutit om det oproportionerligt mycket.. I övrigt springer vi alla runt och är lite vilset fria och lyckliga. 


1 kommentar:

  1. ...Får jag gissa på Elma bakom glaset? Eller finns det fler med lika fint hår? ^^,

    För övrigt tycker jag ändå att Bedmans kommentar på flaket var bäst: Nosen använder tänderna till att få hål på ölburken. Bedman ropar "vad gör du? AKTA TÄNDERNA!", vartefter han upprepade gånger slår sin ölburk i pannan i stället. Tills burken går sönder.

    SvaraRadera