söndag 3 april 2011

Mystisk helg...

Mor min var uppe i Stockholm i helgen. Golfmässa, inte för min skull, men det var ändå ett himla bra tillfälle att träffa henne :3 Hade trots allt inte sett henne sen jul... Vi gick på Göta Lejon och såg Romeo och Julia (tårar, rysningar, asgarv och mer tårar), drack oss galet fulla på vin och däckade på hotellrummet. En bättre kväll helt enkelt. Mamma var ytterst imponerad av min förmåga att svepa (för det sa hon när vi vaknade igen).

Vi gick upp halv åtta i morse, for ut till Upplands Väsby och jobbade sen till fem. Väldigt bakis. Mamma uppfann ett nytt ord: Bananchipsmarodörer. Jag bara älskar det!

Nån gång under kvällen kom Chrille hem till mig, vi har för övrigt ägnat ett par timmar åt att sitta och dega med varsin stor kopp te... Mycket mys indeed. Dagens bästa var helt klart när den nya Comviq-reklamen dök upp på teverutan medan vi sitter och pratar. Tjejen i rutan utbrister "Chrille!", varpå Chrille vrider sig mot henne och svarar "Ja? Eller... nej. Vänta, jag vet inte" och ser så där klockrent förvirrad ut som bara han kan ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar