onsdag 27 april 2011

Biologiiiiiiiii!

Idag höll jag tal på svenskan... 4 minuter och 55 sekunder, detta helt och hållet tack vare panikpauserna jag var tvungen att ta varje gång jag kom på mig själv med att ha slutat andas. Förutom det faktum att jag pratade om kroppsspråk men skakade så mycket att jag inte kunde röra mig..så är jag ganska nöjd :3


Sen har största delen av dagen ägnats åt biologiplugg. Det och en massa flum med das åzm tvilling! Efter några timmar av seriositet (någon slags rekord måste vi ha satt) spårade det ganska rejält med associationer och gudvetvad. Till exempel har vi konstaterat att under de många år människor har vandrat runt världen har vår anatomi ändrats. Hjärtat sitter vid det här laget antagligen nere i knävecket och den stora kroppspulsådern kallas numera tårtan. Det finns också en del praktiska sätt att sänka sin vilopuls... Med mycket konditionsträning kan du sänka den lite, men ett släng av döden sänker den Jättemycket, Jättesnabbt!


Inte en chans att jag kan allt jag borde lärt mig tills imorn, men så kan det gå. Tack för att du gör plugget så fruktansvärt roligt ibland :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar