onsdag 24 augusti 2011

Vad du stått ut med...

...och hur lite jag klarar mig ensam.


Fan, jag behöver dig, kom hem igen!


Alla gånger vi råkade klä oss identiskt, lektioner där samtliga lärare fick migrän, eller svenskatimmarna när vi lyckades få Jacob och Gustav utskällda :3
Älskade du, fattar du hur mycket det betydde för mig? Att det var då jag var som mest lycklig, oavsett alla kvällar som slutade i tårar. Kaffe och mjölkskum, födelsedagsfikan, ångest, bordsplacering och samtal som lät ungefär så här och nästan alltid slutade så här. Förstår aldrig hur du alltid orkade trösta, förstå... Tack för allt.


2 am and she calls me 'cause I'm still awake,
"Can you help me unravel my latest mistake?

I don't love him
Winter just wasn't my season..."

Yeah we walk through the doors, so accusing their eyes
Like they have any right at all to criticize
Hypocrites, you're all here for the very same reason...

Du är det bästa som nånsin hänt mig, glöm aldrig det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar